fotbollscup för brorsan ;)

ja min brorsa kom till fotbolls cupen och idag ska jag kolla på med min kompis Elin ;)
vi ska ha med oss lite "smått och gott".
eehm så får vi hoppas att han och hans lag vinner idag :)
idag ska jag ha en klänning på mig osm ser hur så här (det är en blid från italien)
det är när jag solar med klänningen på mig
det var allt jag skulle säga .....
då får ni ha dett så bra!!

heej

har varit i slotsskogen me pappa sen åkte vi till en hamn!
sen åkte vi hem vi åkte dit med moppe (stavning)

Dagens outfit


Är med Bella!!

är med Ella just nu fotar hon mig....
vi varit och badat och gjort m.m :D
en bild på mig som Ella har tagit med min kamera..:


cha cha!<3

nu är jag hemma från italien
jag kom hem igår det var hur härligt som helst i italien :)
men nu ska jag ringa en kompis och jag vet inte vem?

cha cha!<3

idag har jag städat toaletten deet var hur tråkigt som helst!!!!
men i mon blir det kul för då ska jag till Österike och där efter till Italien:)<33
jag ska nu städa mitt rum som också är hur tråkigt som helst!!!!
eeehm sen tror jag att jag ska ringa en kompis! :)
sen kommer jag inte blogg på två veckor bara för att jag ska resa!!:)
men jag skriver mer om två veckor :(
nu måste jag städa :(
herrå!<3

heej!<3

idag har jag varit i skolan och vi såg på film vi såg klart rosa pantern och sen såg vi klart i rymden finns inga känslor:)
eehm jag ska snart på fest hos min kompis hon heter hanna
jag ska också sova över där :)
jag är as trött idag så jag orkar inte blogg mer med jag kanske skriver mer i mön:P
pööss

Heej!<3

Idag hade vi jätte kul i skolan 5:orna skulle servera 6:orna men inte alla
och vi fick en dålig nyhet av vår lärare men det vill jag inte säga för hon sa typ det att man inte fick säga det :(
vi har typ sätt på film halva skoldagen idag :)
nu orkar jag inte blogga mer
pöössOkraam<33
// J U L I A

heej!<3

äntigen en ny blogg tack vare bellavideos.blogg.se!!!
hon är så snäll!<3

Ny design - check

hej jag heter (bella) och det är jag som har gjort julias design.
den kommer få sig lite ändringar då och då och fräscha upp den.





klicka här för att komma till min blogg

klicka även här om du vill ha en design

Välkommen till min nya blogg!