Skrev fel!

Skrev fel

Det skulle vara lukas istället för likar och trick istället för trck ;))
(iförra inlägget)


Hallu<33

Idag har jag typ bakat morotskaka med john och lukas;)
Så nu typ så lärde likar mig ett trck på hans spark och det var typ att hoppa över en sten (scary!!) haha men ni får ha den bästa dagen så ses vi<33


Hejhej<33

Idag har jag slappat lite men nu ska jag shoppa lite med mamma och så sen ska jag kolla på när min tvilling bror spelar match<3;))

Men ha det bäst<3


Heej<33

Jag har varit i skolan och kört fem kamp det var kul jag kom trea i klassen haha men aa;))


Heej idag har jag inte gjort något speciellt men ni får har det så BRA så ses vi<33


Yes<3

Hej glömde att skriva Att min juicy couture kom i torsdags så jag är jätte nöjd<3


Hallu;)

Idag ska jag bara slappa och så ska nog kolla på film eller något;D


hejhej:)

idag har jag praoat på ett franskt café :)
bid på från caféet:)
hejhej pusspuss♥

Hallu

Hejhej har nyss tränat och har stela ben (det gör as ont)

Jag har väntat länge nu på min juicy couture dress jag får hoppas att den kommer imon för det stod att den skulle komma om nio dagar och imon är det den nionde dagen;)

Jag ska praoa på fredag med Hannah på ett franskt café det ska bli kul:))

Men Hejdå ha det bäst:D


TEAM SUPRISE!!!!♥♥

Hejhej igår så var jag på team VM (i konståkning)
i scandinavium ;)
Jag och min mamma var där och jätte många svenskar
sverige har två team som heter team suprise och team boomerang ;)
och det var team suprise som van VM;)
är kommer deras långa program:


men ni får ha det gött så ses vi ;)♥♥♥

JUICY COUTURE♥♥

Japp har beställt en juicy couture dress ;)
är jätte nöjd den kommer ungefär om en vecka ;D
Bild på den jag har beställt:

heeej♥♥

Glad Påsk får men inte glömma att säga! ♥♥
men föregår så var jag med min kompis i åbybadet jätte kul!! :D
igår så var jag med en annan kompis vi va hemma hos henne och gjorde lite saker♥
men idag ska jag nog ta det lite lungt eller så kanske vi skulle bowla med min familj ;D

hejhej♥

idag så har jag varit i skolan och sen tränat ;)
söta kläder på bilden♥



Träning!

Hejhej ska snart till träningen men detta får bli ett kort inlägg ;)


hejhej♥

idag så har jag köpt lite saker till min konståkning (man ska ha det typ till uppvärmningen ;)♥
hejdå ha det BÄST!!!♥♥ :)