tröökar://♥♥

Sitter och chillar lite bloggar lite och fb:ar hahaxD
aja
Imon så ska jag ha fika till klassen det säger jag inte vad det blir
det kanske är någon i min klass som läser detta men ni får veta när jag kommer hem imon ;D
orkar inte skriva mer nu bye bye♥

tröökar ://

sitter här lite vid min data och sitter typ också vid min ipod
ska snart äta och så min mamma har gjort jätte god potatis grateng (stavning)
jag bjuder på låt den är en låt som jag och Mandisen dansar till ♥
http://www.youtube.com/watch?v=4Q41tnlJ9m8

HELG!♥

juppi helg♥ !!
japp imon ska jag på Batmitzva (stavning)
så aa det ska bli kul det är hos Hannah♥
den är typ hela dagen
men nu orkar jag inte skriva mer♥ ;)
Bye Bye ♥

hejhej<33

Sorry för jag inte skrivit på länge
men i alla fall jag gör typ ingenting nu jag ska snart på dansen men mandi<3
kl. 18.00

mihihihihih<33
haha
orkar inte skriva mer Bye Bye<33 ;D

Träning♥ ;D

japp jag har nyss varit på träning
och nu ska jag typ mysa lite xD ♥
eehm jag ska snart ha en till träning :)
kl.. 17.15
;)
så nu sitter jag och är inne på fb :D
Bye Bye♥

Sorry...♥

Heej Bloggen♥
Jag har inte skrivit på länge för att för att jag har haft annat att göra men iaf
nu sitter jag här vid datan och precis vaknat ;D
Hanna ska komma till mig så vi ska ha lite kul♥♥
sen vet jag inte vad vi ska gör :)
bye bye♥♥♥

Hej ♥

idag har jag varit hela dagen och kollat på när mina brorson spelar inne bandy :)
lukas förlorade med 2-3 :( inte så kul för honom
isak vann med 11-0 tror jag så han var as glad :D
och nu när jag kom hem så åt jag och min familj upp mitt peppakaks hus
hejdå ha dett bäst!! ;D♥

Tjenare bloggen♥ ;)

eehm idag har jag haft träning hela dagen och nu väntaar jag på mamma och pappa sen ska vi till några kompisar och typ fika där ;)
eehm nu sitter jag vid datan och så ;)
jaja nu kom mina föreldrar så nu måste jag gå hejdå puss puss♥ ;)

Träning snart

japp ska ha träning snart
det är första gången på året! haha♥
men aa Elin mamma ska köra mej och Elin :)
men nu orkar jag inte skriva mer hejdå mina söötisar♥

1:a Januari 2012 :D

första januari :)
jag vaknade typ vid kl 11 :)
sen kom min brorsa in och sjöng det var jobbigt
men igår hade jag jätte kul va med min familj och en annan familj :)
jag och min kompis typ spelade sims 3 xD
hehe
jag skulle egentligen skriva igår men jag hann inte :(
igår va det faktiskt några som "sköt" raketer vid kl. 9.30 typ för dom hade typ barn som ville se det typ och sen ville dom typ sova och så men jag var uppe kl.2.00 typ fast vi gick ut kl. 24.00 ungeför den tiden och sköt raketer (stavning) hehe :)
det var inte så mycket mer jag ville skriva så hejdå :)♥