Hallu<33

Idag så har jag varit i amanda och vi har  typ varit ute och så<3



min nya skinn jacka som jag fick idag :D



Hallu<33

Idag så ska typ chilla och så jag va på Ullared igår så är ganska trött
Handlade lite smink o kläder och sånt;)


Sorry♥

sorry för dålig uppdatering :/
men nu skriver jag ett nytt inlägg♥
idag har jag typ chillat o min faster och hennes man kom :)så har nyss ätit och så♥
men jag kanske skriver lite senare byebye♥♥
image description

Tjena tjena

Idag gick jag på bio med Hannah och vå såg dark shadows superbra va den.
Jag rekomenderar den!!!;D


Tjena tjena!☻

Idag har jag varit i skolan och gjort lite saker har t ex. NP!!! :(
men vi fick ha med oss lite gottisaker hehe ;)
sen så hade jag träning och aa :) men nu är jag hemma och chillar :DD♥♥
men jag har iget mer att skriva så ni får ha det bäst!!♥♥
:)

Hallu♥♥ :)

just nu så har jag hoppat konståknings hopp på marken :)
men ska snart baka men vet inte men bilder kommer lite senare på dagen. jag har itne haft lust att använda system kameran så det har fått bli mammas ipod :)
men vi ses senare

...

 

skulle ha fråge stund men ingen ville väl fråga men skriv i detta inlägger om ni vill ha en fråge stund♥


Hejhej<33

Idag ska jag inte gör något typ ska cykla med familjen till triumf glass;)
Men nu så sitter jag och vid datan;))