Nails;)

Har nyss fixat mina naglar


...

Idag sydde jag klart mitt öngott (stavning)


Dagens...

Juicy tröga från newyork:vet inte vad den kosta

Jeans från kappahl: typ 200 kr

Sen har jag dipdye och färgen är köpt på shock

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2766349/images/2012/pic_505ffaece087c33efd07c447.jpg" class="image">


följ denna bloggen

sofialinds.blogg.se

hpn är underbar, bäst , allt;)<3333


klassfotot♥


Bästa Låten♥

ha en bra dag♥♥

Æolusön :)

Hej jag har varit två dagar på Æolusön
Först gjorde vi lite lekar och sånt. 
sen så när det började bli mörk så gick vi till ett hus så våra ledare satt i och 
där berättade dom om örn och i samma historia så berättade dom lite om ett spöke Erland typ och lite sånt.
fast dom har hittat på lite och så.
sen jag och min kompis va as rädda för en kille ifrån min klass, han stängde dörren och släckte så lampan slockna och spegeln ramla LÄSKIGT så jag och alla tjejer ville göra hämd så vi tänkte skrämma alla på morgonen haha
men dom hade kommit upp tidigare och jag sov typ i sex timmar och vissa sov ingenting.
 
 
 

NEEEEW♥

Har nya palladium♥♥♥♥♥




 
 

Idag så har jag varit på stan och köpt en jätte snygg jacka :)
det är typ som en pilot jacka :)
 
jag visar den i nästa inlägg♥