Hej ♥ då var det nyår snart :D

nyår imorgon längtar!!!!!.....
snart ska jag dusha och göra meej i ordning:)
sen ska jag och mamma gå ner till ElGIGANTEN :) (stavining)
för jag ska köpa platt tong till nyår:)
men aja ha dett bäst
ses :)♥

Ny trööja :)

Jaa idag har jag köpt en ny tröja är as nöjd jag han köpa den typ på tio min. för jag skulle till bussen men mamma :)
men jag har en bild:)
har precis också tränat  :)
ByeBye

hallojjz! ♥

Igår kom jag hem från mormor:)
nyss köpte jag en present till hannah (hon e jätte gullig♥)
Hon fyller år på onsdag  :)
nu orkar ja inte skriva mer :/ :)♥
Bye Bye :)

Heej♥

är i karlstad ni hos farfar opch farmor :D
har nyss ätit lite mat och tårta :)
(min pappa har fyllt år):D
aja nu ska jag äta lite godis så hejdå :)

JUUUL!!♥

idag va det jul show på konståkningen min grupp skulle vara lekande barn :)hehe
jag är väldigt bra konståkning jag har gått i det 6 år♥ (skryt) xD
fick litte godis mums:D
Bye Bye♥

Hellu♥

idag har jag typ slappat lite och det blev lite bråk i skolan (det är typ två grupper mot varandra töntigt!!)
men aja jag har varit men den söta♥ Emma :)
vi har gjort lite läxor och suttit vid datan och Skypat med Hugo , det var väl kul!
men aa :D
jag har precis dansat det var as! jag dansar hiphop :) med låten beggin den är väl bra
Herrå!♥♥