PALLADIUM♥

Hade tänkt på att skaffa palladium :)
 

kladdkaka

japp har bakat kladdkaka
(bild med mammar ipod)


Skolan

Idag va det första skoldagen :) och det var bra :) hehe :)♥

RixFm Festival

igår va jag på rixfm festival men ella :)
bild på loreen

Bästa Ella♥


Shoes


Behind the scenes


KAMERA♥


Ella & Jag #1


...

Idag köpte jag min plattång 
och värmeskyddande spray.
 
plattången köpte jag på panache och samma med värmeskyddet också :)
Plattången heter SENSE
men ha en bra dag hejdå :)

Fyller år idag !!!

ja idag fyller jag år och jag fick pengar i födelsedags present :)
men jag skriver nog lite senare hejdå♥

17 aug!!!;)


träning

nu äre dax för träning;)


Götet♥

I förra inlägget sa jag att jag skulle till stan och var där i dag och det vad jättevarmt :)
när vi skulle åka hem så så vi i bilen att det var 30 graden hehe:)))
 
Min nya favvolåt♥
 

STAN♥

Idag ska jag till stan (Göteborg)
och typ gå på stan och så och så men jag skriver senare hejdå ♥

...

 
Fyller 13 år på fredag och kommer inte på vad jag ska önska mig....♥

Nature

 
hade lust att fota lite.
ha en bra dag♥

outfit;)

hejhej här kommer min första outfit bild hehe nej men dagen out fit nu<33


heej♥

jag skriver ett litet inlägg nu men aa hehe♥
 
gjorde en frisyr på min kompis :)
 

Heej♥

Jag har inte hunnit lägga upp tröjorna och jag orkar inte men.
Idag så gjorde jag frukost till familjen♥
men jag har bestämt att jag ska göra en ny video så jag hoppas jag orkar och så :)
hej jag kanske skriver senare hejdå♥♥