Æolusön :)

Hej jag har varit två dagar på Æolusön
Först gjorde vi lite lekar och sånt. 
sen så när det började bli mörk så gick vi till ett hus så våra ledare satt i och 
där berättade dom om örn och i samma historia så berättade dom lite om ett spöke Erland typ och lite sånt.
fast dom har hittat på lite och så.
sen jag och min kompis va as rädda för en kille ifrån min klass, han stängde dörren och släckte så lampan slockna och spegeln ramla LÄSKIGT så jag och alla tjejer ville göra hämd så vi tänkte skrämma alla på morgonen haha
men dom hade kommit upp tidigare och jag sov typ i sex timmar och vissa sov ingenting.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia i din klass<333

hahahahh <3 det var skiiit läskiiigt

Svar: erkänn♥
jullkastrull.webblogg.se

2012-09-08 @ 09:51:26
URL: http://sofialinds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0